VIATGE D’ESTUDIS A ANDORRA

Els alumnes del cicle de grau mig d’Aprofitaments i Conservació del Medi Natural de L’IES LA CREUETA han realitzat l’última setmana de febrer un viatge professional a Andorra. Durant aquesta estada s’han visitat els Parcs Naturals de Comapedrosa i de la Vall de Sorteny, on els alumnes han comprovat el meravellós patrimoni natural d’aquesta part dels Pirineus i les especies de flora i fauna més sensibles que cal conservar i protegir. Per altra banda s’han recorregut les instal·lacions de la piscifactoria Les Salines, on a partir d’aigua provinent de llacs es produïxen truites que aniran destinades a la repoblació dels rius. Finalment, els alumnes han assistit a una xarrada preparada pel Govern d’Andorra, on el director del cos de guardes forestals d’Andorra ha presentat junt amb el seu equip, quines són les tasques i actuacions diàries que realitzen els guardes forestals per tal de conservar i protegir les muntanyes del territori andorrà.

Amb aquest viatge professional a Andorra els alumnes complementen i amplien les competències professionals desenvolupades al llarg del cicle i comproven les nombroses oportunitats de treball en un entorn natural que ofereix aquest cicle de formació professional.