Un grup d’alumnes del nostre centre visiten el nord d’Irlanda

Els dies 28 de setembre al 3 d’octubre, un grup format per dos professors i huit alumnes de batxiller es va desplaçar a la ciutat irlandesa de Mildford dins de les activitats del Projecte Erasmus + KA2 projecte amb el nom de “A shared time for reading in Europe”.

En aquest desplaçament, igual que a la resta dels que conformen aquest projecte, els diferents grups van elaborar articles amb els quals s’està conformant una revista-diari on es cadascun s’informa a la resta de les característiques dels seus països o localitats.
L’experiència tant de professors com a alumnes va ser destacada com de molt positiva, tant pels treballs exposats com per les jornades de convivència entre alumnes i professors dels països europeus participants (Irlanda, Bèlgica, Alemanya, Lituània, Finlàndia i Espanya).

La propera reunió d’aquest projecte es produirà el proper mes de febrer i els amfitrions seran els finlandesos de la ciutat de Kuopio. Amb aquesta visita es tancarà el projecte que durant tres anys ha involucrat a més de cinquanta persones, entre alumnes i docents, de l’IES La Creueta.