Matriculació Curs 2019-20

La Matricula al IES La Creueta te dues fases:

Fase 1. Prematrícula. Fins al 31 de maig. Cal emplenar el qüestionari del curs que estudiaràs el proper any. Amb eixes dates nosaltres farem el full de matricula que et mostrarem i confirmaràs a secretaria el dia de la matrícula presencial. La prematrícula, no més es pot fer ONLINE.

Fase 2. Matricula. Cada grup (1r, 2n…) te assignades unes dades i cal dur uns papers específics. Consulta el que correspon al teu curs. Per favor, cal que dugeu tots els papers el dia de la matrícula.

• Selecciona el curs on vas a matricular-te i plena el formulari.
  • Els formularis de matrícula estaran disponibles fins al 31 de Maig.
  • Recorda les optatives que has triat, perquè seran les que cursaràs.
  • No guarda els valors introduïts fins que no l’envies.
  • L’ optativa cursada podria varia en funció de les necessitats de l’alumnat i els recursos del centre.

FASE 2. A PARTIR DEL 20 DE JUNY.

PRIMER PERÍODE. JUNY

• Alumnat que aprova TOT a la convocatòria ordinària (JUNY) o amb una suspesa.
  • DATES:
DATA GRUPS I DOCUMENTACIÓ
25 DE JUNY 1r ESO / 2n TAFAD
26 DE JUNY 2n ESO / 2n TECAF / 2n FORESTAL
27 DE JUNY 3r ESO / 1r BATXILLERAT
28 DE JUNY 4t ESO / 2n BATXILLERAT / FPB
  • Procediment:
    • Entrega del sobre a l’alumnat amb el butlletí de notes. Al sobre trobaran les instruccions i la data assignada a cada grup.
    • IMPORTANT: l’imprès de matrícula es facilita al centre amb les dades dels formularis que has emplenat “ONLINE”.
    • L’alumnat acudeix al centre amb els documents necessaris per a realitzar la matrícula (punxe damunt del curs per a obtindre copia).
  • Horari: 9 a 13h.
  • Lloc: Secretaria.

FOMULARIS DE MATRÍCULA

SEGON PERÍODE. JULIOL

• Alumnat que ha hagut de presentar-se a convocatòria extraordinària (JULIOL).
  • DATES:
    • DATA GRUPS
      4 JULIOL ESO / BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS
      5 JULIOL ESO / BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS
      DEL 17 AL 19 JULIOL 1r CICLES FORMATIUS DE GRAU MIG I SUPERIOR

No formalitzar la matrícula dins d’aquest període significa la pèrdua de plaça.

•  Procediment:
    • Entrega del sobre a l’alumnat amb el butlletí de notes. Al sobre trobarà les instruccions i la data assignada a cada grup.
    • IMPORTANT: l’imprès de matrícula es facilita al centre amb les dades dels formularis que has emplenat “ONLINE” (excepte 1r Cicles Formatius).
  • Horari: 9 a 13h.
  • Lloc: Secretaria.