Matriculació Curs 2018/2019.

La Matricula al IES La Creueta te dues fases:

Fase 1. Prematricula. Fins al 30 de maig. Cal emplenar el qüestionari del curs que estudiaràs el proper any. Amb eixes dates nosaltres farem el formulari de matricula que confirmaràs a secretaria. Aquesta fase, no més es pot fer ONLINE.

Fase 2. Matricula. Cada grup (1r, 2n…) te assignades unes dades i cal dur uns papers específics. Consulta el que correspon al teu curs. Per favor, cal que dugeu tots els papers el dia de la matrícula.

FASE 1. FINALITZADA

• Selecciona el curs on vas a matricular-te i plena el formulari.
  • Els formularis de matrícula estaran disponibles fins al 30 de Maig.
  • Recorda les optatives que has triat, perquè seran les que cursaràs.
  • No guarda els valors introduïts fins que no l’envies.
  • L’ optativa cursada podria varia en funció de les necessitats de l’alumnat i els recursos del centre.

FASE 2. A PARTIR DEL 20 DE JUNY.

PRIMER PERÍODE. JUNY

• Alumnat que aprova TOT a la convocatòria ordinària (JUNY).
  • DATES:
DATA GRUPS I DOCUMENTACIÓ
25 DE JUNY 1r ESO / 2n TAFAD
26 DE JUNY 2n ESO / 2n TECAF / 2n FORESTAL
27 DE JUNY 3r ESO / 1r BATXILLERAT
28 DE JUNY 4t ESO / 2n BATXILLERAT
  • Procediment:
    • Entrega del sobre a l’alumnat amb el butlletí de notes. Al sobre trobarà les instruccions i la data assignada a cada grup.
    • IMPORTANT: l’imprès de matrícula es facilita al centre amb les dades dels formularis que has emplenat “ONLINE”.
    • L’alumnat acudeix al centre amb els documents necessaris per a realitzar la matrícula (punxe damunt del curs per a obtindre copia).
  • Horari: 9 a 13h.
  • Lloc: Secretaria.

SEGON PERÍODE. JULIOL

• Alumnat que ha hagut de presentar-se a convocatòria extraordinària (JULIOL).
  • DATES:
    • DATA GRUPS
      9 JULIOL ESO / BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS
      10 JULIOL ESO / BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS
      DEL 18 AL 27 JULIOL 1r CICLES FORMATIUS DE GRAU MIG I SUPERIOR

No formalitzar la matrícula dins d’aquest període significa la pèrdua de plaça.

• Procediment:
    • IMPORTANT: l’imprès de matrícula es facilita al centre amb les dades dels formularis que has emplenat “ONLINE” (excepte 1r Cicles Formatius).
  • Horari: 9 a 13h.
  • Lloc: Secretaria.