LLIURAMENT DE NOTES

COMUNICAT ENTREGA DE NOTES 1a AVALUACIÓ

Lliruament de butlletins: 7 de desembre de 2018

• ESO I BATXILLERAT: CLASSE EN NORMALITAT FINS A LES 12:00

El divendres 7 de desembre es lliuraran les qualificacions de la 1a Aval. a les 12:00 a l’aula de tutoria o a concretar.
Als alumnes amb 4 matèries suspeses o més es donaran a les famílies a partir de les 12:30 i fins a les 13:00 a l’aula de tutoria.
El professorat estarà a disposició de les famílies fins a les 13:30.
L’alumnat s’anirà a casa després de l’entrega de notes.
A partir del dilluns el bulletí estarà a Administració del IES per recollir-les. Des del divendres 7 estaran disponibles l’apartat de qualificacions de Webfamilia.

• CICLES FORMATIUS: CLASSE EN NORMALITAT A CONCRETAR SEGONS ACTIVITAT

El divendres 7 de desembre es lliuraran les qualificacions de la 1a Aval. a partir de les 12:00. El tutor concretarà hora i lloc.
El professorat estarà disponible per a reclamació i revisió de qualificacions fins a les 13:30.

Als alumnes menors d’edat amb 240h suspeses o més es donaran a les famílies.
A partir del dilluns les notes estaran a Administració del IES per recollir-les. Al mateix temps estaran disponibles a l’apartat de qualificacions de Webfamilia.