JORNADES DE BENVINGUDA A L’ALUMNAT DE PRIMARIA

La setmana passada tinguérem la visita de l’alumnat de 6e de primaria del CEIP Sant Jaume i del CEIP Mare de Deu de la Salut que estudiaran amb nosaltres el curs vinent.

La jornada s’emmarca dins del pla de transició a la secundaria. Primer d’ESO significa un gran canvi per a l’alumnat i amb aquest pla tractem de suavitzar-lo el màxim possible. La jornada va constar de 3 parts organitzades per l’alumnat de 1r de TAFAD (cicle de grau superior). En la primera part es va donar la benvinguda per part de l’equip directiu i el Departament d’orientació del Centre; a la segona l’alumnat va recórrer les instal·lacions (laboratoris; aules específiques; aules convencionals; biblioteca; etc) per a finalitzar fent una serie de jocs preparats pels TAFAD.

A totes i tots, benvinguts a La Creueta.