Europass 2018. L’alumnat de cicles a Europa.

El dilluns, 15 d’abril, es van lliurar els documents d’Europass de mobilitat als estudiants que l’Institut La Creueta va enviar, el curs passat, a realitzar les seues pràctiques de formació a empresses d’Irlanda, Irlanda del Nord, Malta i França.

Els Europass van ser lliurats per l’Alcaldessa d’Onil Humi Guill i pel campió europeu d’heptalò en pista coberta, Jorge Ureña.

Aquest acte va coincidi amb les Jornades de la Familia Professional d’Activitats Físiques de la Comunitat Valenciana on assitiren representants de tots els centres públics i privats que imparteixen aquestes titulacions. Les jornades foren organitzades per l?institut La Creueta i el CEFIRE de Xest amb la col·laboració del concorci de centres EWE i l’ajuntament d’Onil.