L’Institut La Creueta al CACEO 2019

Dissabte passat, 26 d’octubre, els equips d’orientació esportiva de l’IES La Creueta participaren al Campionat Autonòmic d’Orientació per centres escolars (CACEO) 2019, dins dels XXXVIII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana, organitzat per la Federació d’Orientació (FEDOCV) i la Conselleria d’Educació. El nostre institut va participar amb 4 equips: aleví mixte, infantil masculí, cadet femení i cadet masculí, obtenint […]

FORMACIÓ BANC DE LLIBRES.

A l’atenció de les families de l’alumnat de 1r d’ESO. El proper dimecres 10 de juliol a les 10:30h, tindrem la formació referida al Banc de Llibres. La formació va dirigida als progenitors, l’específica per a l’alumnat es realitzará a setembre.

LLIURAMENT DE BANDES

LLIURAMENT DE BANDES DIA: Divendres 21 de juny LLOC: Casa de la cultura. HORA: 18H. Alumnat de 4t d’ESO; 2n Batxiller i cicles per a assaig. 18:30h. Inicie lliurament de bandes 4t ESO i Cicles de grau mitjà. 20h. Inicie lliurament de bandes 2n Batxiller i Cicles de grau superior.