CARTES AMB L’INSTITUT DE “SAN FULGENCIO”

El passat 21 de desembre vam anar els alumnes de 1r d’ESO a l’institut de San Fulgencio. Vam anar perquè estem escrivint-nos cartes amb ells en l’assignatura de valencià. Allí ens ho passàrem molt bé. Vam conèixer el nostre company de carta i van fer molts amics i amigues.

A dia de hui encara seguim enviant-nos cartes i rebent-ne. És una activitat molt interessant, ja que ens permet conèixer persones de la nostra edat i amb les mateixes inquietuds. Ara nosaltres els esperem el dia 20 de març. Aquest dia vindran ells a visitar-nos , conèixer el nostre centre i Onil. A més els alumnes de TAFAD ens ajuden molt. Estan preparant activitats per a eixe dia. Estaran basades en el llibre «La volta al món en 80 dies». És un llibre molt entretingut que tots estem llegint. Esperem ansiosos aquest dia.

F.Pastor 1r A