Acord de col·laboració IES La Creueta – Ajuntament d’Ibi.

L’Institut La Creueta i l’Ajuntament d’Ibi signen un acord de col·laboració per a que l’alumnat de Formació Professional de l’Institut puga realitzar pràctiques a les instal·lacions municipals.

L’alcalde d’Ibi, Rafael Serralta, i la directora de l’institut La Creueta de Onil, han signat un acord de col·laboració mitjançant el qual l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mig “Técnico de Aprovechamiento y Conservación del Medio Natural” puguen realitzar les pràctiques formatives als diferents paratges i instal·lacions municipals vinculades amb el medi ambient.

L’acord permetrà a l’alumnat adquirir les competències professionals en contacte directe amb professionals del sector, en espais naturals, acostant els continguts teòrics als pràctics.