8 DE MARÇ. VAGA GENERAL

VAGA GENERAL FEMINISTA I CONTRA LA VIOLENCIA MASCLISTA

COMUNICAT A LES FAMÍLIES

Diversos sindicats i organitzacions d’àmbit nacional han convocat VAGA GENERAL FEMINISTA i CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA el proper dijous 8 de MARÇ.

El professorat d’aquest Institut, en ús dels seus drets, pot decidir que secunda la vaga convocada, dret que té així mateix l’alumnat a partir de 3r d’ESO, segons preveu el Dc 39/2008 de Convivència de la Conselleria d’Educació. No obstant això, en estar convocada la vaga també per a les famílies, aquestes, sí així ho estimen, podran decidir que els seus fills, del nivell que siga en el que estiguen matriculats, secunden també la vaga.

El centre, però, romandrà obert en el seu horari habitual amb els serveis mínims que es decreten i en funcionament amb aquell professorat i alumnat que decidisca assistir a classe. Cal tindre present que l’horari d’obertura i tancament del Centre serà com en un dia normal de classe. Així doncs, no es pot exigir el canvi de data d’un examen o qualsevol altra activitat acadèmica prevista per raó de la vaga. Tota vaga té un cost que, els que la secunden per la reivindicació d’uns principis legítims assumeixen.

Onil, a 6 de març de 2018.

LA DIRECCIÓ

COMUNICAT DE L’ASSOCIACIÓ D’ALUMNAT