LLIURAMENT DE NOTES 2a AVALUACIÓ

CICLES:

El divendres 23 de març es lliuraran les qualificacions de la 2a Aval. El tutor concretarà hora i lloc.

Als alumnes amb 4 suspesos o més es donaran a les famílies. A partir del dilluns les notes  estaran a Administració del IES per recollir-les. Al mateix temps estaran disponibles a l’apartat de qualificacions de Webfamilia.

ESO I BATXILLERAT:

El dilluns 26 de març es lliuraran les qualificacions de la 2a Aval.

Als alumnes amb 4 suspensos o més es donaran a les famílies a partir de les 11:30 fins a les 13:00 a l’aula de tutoria. El professorat estarà a disposició de les famílies fins a les 13:00. El alumnat s’anirà a casa després de l’entrega de notes.

A partir del dilluns a les 13:00 les notes  estaran a Administració del IES per recollir-les. Al mateix temps estaran disponibles al apartat de qualificacions de Webfamilia.