CURS D’STIHL ALS ALUMNES DEL CICLE DE FORESTAL

Dimecres passat es va impartir als alumnes del cicle d’Aprofitament i Conservació del Medi Natural el curs Stihl de formació en maquinària forestal. Stihl és una de les marques líders en el sector i el seu instructor, Ángel Domínguez, va explicar aspectes relacionats amb la prevenció de riscos, les dispositius de seguretat, el manteniment i l’ús de maquinària forestal lleugera, com motoserres i desbrossadores. El fet de comptar amb un instructor de la casa Stihl ha permés a l’alumnat conéixer les últimes tecnologies que incorpora la maquinària d’aquesta marca, i aprendre algunes solucions pràctiques i alternatives per a aquells dubtes que han trobat al llarg del curs.

Des del Departament d’Agrària agraïm la col·laboració de la casa Stihl per a poder realitzar aquest curs, que ha resultat de gran aprofitament per als assistents.